» Activiteiten » Restauratiefonds/Snuffelloods
Snuffelloods Snuffelloods

Bericht van de Snuffelloods

De Snuffelloods

Ook de vrijwilligers(sters) van de Snuffelloods zijn blij dat we met de versoepelingen van de coronamaatregelen weer zo normaal mogelijk open kunnen gaan, waarbij we nog wel voorzichtig zijn zeker gelet op onze kwetsbare medemens :

Openingstijden van de Snuffelloods aan de Kerkweg/Moolhoek : (iindustrieterrein "Moolhoek" naast de brandweergarage)
Elke 3zaterdag van de maand van 9.00 uur   tot 13.00 uur.

Iedere woensdagochtend van 8.30 uur tot 11.00 uur kunnen er spullen worden ingeleverd.
                                              Zie ook:       www.snuffelloods-rockanje.nl

De opbrengst van de rommelmarkt is voor restauratie en onderhoud van ons historisch Kerkgebouw.
Banknummer Restauratiefonds :  355728532   t.n.v. Restauratiefonds Hervormde Gemeente Rockanje.